Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το SEO το 2011

1. Το SEO έρχεται σήμερα, όχι αύριο.
 Η λειτουργία search engine optimization είναι μια υπηρεσία που πρέπει να απασχολεί όλους τους επίδοξους δημιουργούς ιστοσελίδας απο το πρώτο λεπτό που θα πάρουν την απόφαση να δημοσιεύσουν στο διαδίκτυο τη δουλειά τους. Μάθε για το SEO. Ρώτα. Πειραματίσου. Είναι προτιμότερο να μάθεις το SEO απο την άσχημη και δύσκολη πλευρά παρά όταν θα έρθει η στιγμή να τρέχεις να συμμαζέψεις λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος.

2. Το SEO είναι μια μακροχρόνια επένδυση σε μια ιστοσελίδα.
 Δεν υπάρχει καμία τακτική marketing και διαφήμισης που μπορείς να την ρίξεις τώρα στην μάχη και αύριο να δεις αποτελέσματα. Έτσι και το SEO είναι μια επένδυση σε βάθος χρόνου που αφορά την "υγεία" και κίνηση του site σου όσο περνάει ο χρόνος και αυτό ωριμάζει. Για αυτό τον λόγο έχει πραγματικά νόημα να δουλεύεις με κάποιον αντικειμενικό SEO expert και όχι κάποιο καραγκιόζη που σου υπόσχεται δωρεάν traffic και κίνηση απο την επόμενη μέρα. Το SEO είναι μια υπηρεσία που πραγματικά μπορεί να δώσει ρεαλιστικούς στόχους και κατευθύνσεις.

3. SEO μεταξωτές καρτέλες σύνδεσης (meta tags).
 Πολλοί ανίδεοι έχουν την εντύπωση οτι η βελτιστοποίηση μιας μηχανής αναζήτησης έχει να κάνει μόνο με επαναλαμβανόμενα meta tags και συνδέσεις. Βασικά είναι λίγο πιο πολύπλοκο απο αυτό. Όταν κάποιος αναλαμβάνει μια δουλειά SEO υπάρχουν αμέτρητες παράμετροι που πρέπει να λάβει υπόψιν πριν τον έλεγχο της ιστοσελίδας. Ένας χειρούργος δεν αρπάζει απλά ένα νυστέρι και αρχίζει να πετσοκόβει απο δω και απο'κει προσπαθώντας να φθάσει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μιλάμε για επιστήμη: μια διαδικασία. Με ηλίθιες τακτικές SEO αυτό που πεθαίνει είναι το site σου, η επιχείρηση σου. Το SEO και αύριο εκεί θα είναι.

4. Επειδή το διάβασες σε ένα forum η σε ένα blog δεν σημαίνει οτι είναι και αλήθεια
 Διάβασε. Επαλήθευσε. Δοκίμασε.
 Πάντα.

5. SEO. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο τους IT experts.
 Αν το πάρεις στα σοβαρά όλο αυτό με τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης πρέπει να το κάνεις κομμάτι της επιχείρησης σου. Σίγουρα αυτή η ένταξη μπορεί να ξεκινήσει απο το τμήμα IT και τον σχεδιαστή της ιστοσελίδας σου αλλά πρέπει να του δώσεις χρόνο να εξελιχθεί και να προοδεύσει.

6. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείς, μετράν πολύ.
 Δεν γίνετε απλά να διαλέξεις keywords απο το πουθενά και να περιμένεις να γίνει η δουλειά απο μόνη της επειδή έτσι γουστάρεις. Η διαδικασία για την επιλογή των keywords δεν είναι δική σου δουλειά. Έχεις προσλάβει κάποιον ειδικό πάνω στην τεχνολογία SEO; Θα ασχοληθεί αυτός με αυτό το κομμάτι και εσύ αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι οτι η κατάταξη δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, εκτός εαν είναι μετατρεπόμενη.

7. [click here] δεν είναι ποτέ μια πρόταση που πρέπει να χρησιμοποιείς. 
 Έχεις προσλάβει SEO; Δεν χρησιμοποιείς ποτέ πραγματικά ποτέ links και συνδέσμους μέσα σε ενα tag με περιεχόμενο που να γράφει κανε κλικ εδώ ή click here. O ειδικός SEO θα έχει κάθε λόγο να τα βροντήξει και να σηκωθεί να φύγει. Ορίστε.

8. Η κατάταξη της ιστοσελίδας σου δεν λέει την πραγματική αλήθεια
 Το που βρίσκεσαι στα λεγόμενα rankings μιας μηχανής αναζήτησης σίγουρα είναι κάτι πολύ σημαντικό. Σε πολλές περιπτώσεις ήταν αυτό που σχεδίαζες τόσο καιρό και χρειαζόσουν την λειτουργία SEO. Όμως, υπάρχει πολλών ειδών μετρήσεις που θα πρέπει να τσεκάρεις συνέχεια:
  • Αυξημένες μετατροπές
  • Χρόνος επίσκεψης στην ιστοσελίδα
  • Καλύτερη ορατότητα
  • Brand sentiment
  • Share of voice
 Όλοι μπορούν να έχουν εξατομικευμένα αποτελέσματα, υπάρχουν όμως πολλά περισσότερα που θα πρέπει να λάβεις υπόψη για τις ιστοσελίδες όταν έρχετε η ώρα για SEO.

9. Ο κόσμος δεν γυρίζει γύρω απο' σένα
 Χρήση της τεχνολογίας SEO για την ιστοσελίδα σου σημαίνει διευκολύνω το κοινό να ολοκληρώσει τον στόχο του και να πετύχει τον σκοπό του. Έχει να κάνει περισσότερο με το να δώσεις κάτι στον άλλον, να τον εμπνεύσεις, να τον κάνεις να εμπλακεί ενεργά και να συνδεθεί με σένα και την ιστοσελίδα σου. 

10. Εν έτη 2011 δεν παίζει ρόλο αν θα επενδύσεις στην υπηρεσία SEO, αλλά πώς
 Κάντε στο εαυτό σας μερικές ερωτήσεις:
  •  Πώς μπορεί να συνδυαστεί η τεχνολογία SEO με την προώθηση και την αύξηση πωλήσεων;
  • Πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την ποιότητα του περιεχομένου σου;
  • Τι σημαίνει SEO για εμένα;
 Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι κάτι πολύ προσωπικό. Δεν υπάρχει μόνο μια τεχνική η ένας τρόπος SEO για να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Υπάρχει όμως μόνο ένας τρόπος χρήσης της υπηρεσίας αυτής για το δικό σου site και για τις δικές σου ανάγκες και στόχους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου