Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

20 tips για να δαμάσετε το Facebook marketing.

1. Δημιουργήστε μια σελίδα για επιχείρηση, όχι ένα προφίλ. 
 Για να αυξήσετε την δυναμικότητα της επιχείρησης σας στο facebook, πρέπει να δημιουργήσετε μια business page όχι κάποιο προσωπικό profile.

2. Δώστε χαρακτηριστικό όνομα στην σελίδα σας. 
 Αφού δημιουργήσετε την εταιρική σας σελίδα, προσπαθήστε το όνομα να είναι πιο εύκολο στο να γίνει γνωστό μέσα απο το search, κάτι απλό που να δίνει μια γεύση του τι ακριβώς έχετε δημιουργήσει και όχι κάτι μεγάλο και πολύπλοκο που σπάνια πληκτρολογεί κάποιος στο search bar.

3. Δημοσιεύστε περιεχόμενο! Συνέχεια!
 Ξεκινήστε να δημοσιεύεται περιεχόμενο μέσω της σελίδας σας συνεχώς, δημιουργώντας μια μεγάλη βάση δεδομένων απο άρθρα, φωτογραφίες, blogs, διαφημίσεις. Υπάρχουν αμέτρητα εργαλεία στο internet που δημοσιεύουν αυτόματα περιεχόμενο απο σελίδες και ιστολόγια παραπλήσιου περιεχομένου με την σελίδα σας.

4. Σιγουρευτείτε οτι οι "σύντομες περιγραφές" του Facebook είναι περιεκτικές.
 Έχετε παρατηρήσει οτι κάθε φορά που δημοσιεύεται κάτι το Facebook αυτόματα εισάγει μια μικρή περιγραφή και μια φωτογραφία; Πρέπει να ανεβάσετε εκείνο το link η εκείνη τη δημοσίευση που περιέχει την αναλυτικότερη σύντομη περιγραφή σχετικά με αυτό που θέλετε να κοινοποιείται καθώς και την πιο αντιπροσωπευτική φωτογραφία. Αυτό θα βελτιστοποιήσει  τις πιθανότητες ο σύνδεσμος σας να διαμοιραστεί παντού μέσα στους φίλους σας. 

5. Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία που σας παρέχει το Facebook.  
 Χρησιμοποιείστε το iFrames για να δημιουργείτε νέες καρτέλες. Σκεφτείτε αυτή τη λειτουργία ως σελίδες "προσγείωσης" για όλους τους χρήστες και τα διαδικτυακά προγράμματα του facebook, στην προσωπική σας σελίδα. Το iFrames εδώ

6. Δημιουργήστε μια εφαρμογή υποδοχής(welcome app).
 Σκεφτείτε σοβαρά να χρησιμοποιείτε το.iFrames για να δημιουργείτε welcome apps για τις σελίδες σας. Φτιάξτε κάτι τέτοιο για να καλωσορίζετε τους επισκέπτες στις σελίδες σας και να τους παρακινείτε να κάνουν Like σε αναρτήσεις σας καθώς και να ακολουθούν τις fan pages σας. Βάλτε τη συγκεκριμένη σελίδα σαν "Defaul landing page", με αυτό πετυχαίνετε οι επισκέπτες να προωθούντε αυτόματα σε όποια σελίδα έχετε επιλέξει εσείς.

7. Χρησιμοποιείστε το Facebook Insights. 
 To Facebook Insights είναι ένα εργαλείο ανάλυσης που σε βοηθάει να μετρήσεις και να ρυθμίσεις την παρουσία σου μέσα στο ίδιο το δίκτυο. Αυτό το καταπληκτικό εργαλείο επιτρέπει στους διαχειριστές σελίδων να βλέπουν την κίνηση και την επισκεψιμότητα των σελίδων τους και να κατανοούν πιο περιεχόμενο παρακινεί τους χρήστες και τι όχι(!!!).

8. Κάντε tag διαφορετικούς χρήστες και σελίδες επιχειρήσεων η fan pages.
 Παλιότερα υπήρχε η δυνατότητα να κάνεις tag μόνο χρήστες στο Facebook, πλέον μπορείς να κάνεις tag προφίλ επιχειρήσεων και fan pages! Κάντε την σελίδα σας πιο λειτουργική και πλήρη επιτρέποντας και σε άλλες σελίδες του facebook να ανεβάζουν περιεχόμενο στο χώρο σας, να δημιουργούν events και να ανεβάζουν video και φωτογραφίες και όλα αυτά... κάτω απο το δικό σας facebook profile!!!

9. Συνδέστε τη σελίδα σας με το κανάλι σας στο youtube η με το κανάλι που ακολουθείτε.
 Έχετε το δικό σας κανάλι η ακολουθείτε κάποιο φανατικά; Προσθέστε το YouTubeApp στην σελίδα σας και επιτρέψτε στους φίλους και τους fan σας απευθείας πρόσβαση στο υλικό σας καθώς και του youtube fan σας να κάνουν like στις σελίδες σας με το πάτημα ενός κουμπιού.

10. Προσθέστε την εφαρμογή SlideShare .
 Δώστε μια πιο interactive όψη στη σελίδα σας με αυτή την εφαρμογή που επιτρέπει την αναπαραγωγή slides σε ζωντανό χρόνο.

11. Προσθέστε ένα κουμπί Dislike στις ανακοινώσεις και αναρτήσεις σας.
 Θέλατε ποτέ να μπορείτε να κάνετε dislike σε μια ανάρτηση στο Facebook;;; Τώρα μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους χρήστες και στους φίλους σας να κάνουν dislike σε οτι δημοσιεύετε. Με αυτό τον τρόπο έχετε μια πλήρη εικόνα του τι περιεχόμενο αρέσει και τι όχι στους fan σας. Απλά εγκαταστήστε την εφαρμογή StatusMagic και ανεβάστε τις ανακοινώσεις σας μέσω αυτού του προγράμματος.

12. Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Flickr με το Facebook profile σας.
 Έχετε ενεργό λογαριασμό στο flickr και ανεβάζετε φωτογραφίες; Κάντε τες διαθέσιμες και στο facebook με το πάτημα ενός κουμπιού. Η εφαρμογή Flickr App σας παρέχει αυτή τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα.

13. Χρησιμοποιείστε links και Call-to-Action συνδέσμους στα Status updates σας.
 Ξεκινήστε τη δημιουργία ανταγωνιστικού περιεχομένου στο Facebook! Βελτιστοποιείστε την σελίδα σας στην δημοσίευση ανταγωνιστικού περιεχομένου όπως αθλητικά, οικονομία, προϊόντα με το να δημιουργείτε σελίδες και ανακοινώσεις που οδηγούν τον clicker σε σελίδες "προσγείωσεις (βλ.παραπάνω)"  καθώς και διαφημιστικά events! Οδηγός μέσω του iFrames.

14. Χρησιμοποιείστε Ερωτήσεις/Polls σε fans.
 Στο μενού δίπλα απο το status update υπάρχει μια επιλογή για τη δημιουργία ερώτησης η poll. Εκμεταλλευτείτε την συγκεκριμένη λειτουργία και ρωτήστε την άποψη των φίλων σας και των fan σας για τα προιόντα, τις υπηρεσίες σας, ακόμα και για το προσωπικό σας προφίλ η business page. Θα εκπλαγείτε με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.

15. Προγραμματίστε αναρτήσεις η δημοσιεύσεις σε στοχευμένο χρόνο. 
 Χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα διαχείρισης Facebook profiles & pages όπως το HootSuite μπορείτε να προγραμματίσετε μια δημοσίευση στο πότε θέλετε να αναρτηθεί. Για παράδειγμα, έχετε γράψει ενα blog η ένα κείμενο σχετικά με ένα γεγονός, επιλέξτε αυτο το κέιμενο να "ανέβει" αυτόματα λίγο πριν την έναρξη η μετά την λήξη του γεγονότος αυτού, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να γίνει ευρέως γνωστό σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων.

16. Πειραματιστείτε με τη πλατφόρμα διαφήμισης του Facebook. 
 Δοκιμάστε τον τρόπο που λειτουργεί η διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης του Facebook. Δείτε εαν έχει επίδραση πάνω στους καταναλωτές/πελάτες/χρήστες σας.

17. Παρακολουθείστε το traffic των σελίδων σας στο Facebook.
 Μην αγνοείτε την παρουσία σας στο facebook. Χρησιμοποιείστε τεχνικές και προγράμματα κοινωνικής παρακολούθησης σχετικά με την κίνηση, την επίδραση και την διασημότητα της σελίδας σας στο δίκτυο και συγκρίνετε τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα με άλλες του έιδους.

18. Δημιουργείστε προσωπικά στατιστικά στο Facebook.
 Υπάρχει μια διασκεδαστική εφαρμογή στο δίκτυο, το Status Statistics , το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για προσωπικά στατιστικά σχετικά με το personal profile σας και σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε πόσο συχνά κάνετε status update, τι λέξεις και σελίδες χρησιμοποιείτε περισσότερο και πια status σας ήταν τα δημοφιλέστερα.

19. Αφήστε το ποντίκι στην άκρη και χρησιμοποιείστε το facebook μόνο με shortcuts.
 Γλιτώστε χρόνο και κόπο μαθαίνοντας να χρησιμοποιείτε hotkeys στο facebook για απλές αναρτήσεις, likes, σχόλια και status updates. Οδηγός εδώ

20. Προσθέστε περισσότερους διαχειριστές, εμπλακείτε ενεργά, κοινωνικοποιηθείτε. 
 Όπως ανέφερα και παραπάνω, υπάρχουν χιλιάδες εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να σας βοηθήσουν στην δημιουργία, διαχείριση και προώθηση μιας σελίδας, υλικού και περιεχομένου. Κανένα όμως απο αυτά δεν μπορεί να υποκαταστήσει το "κοινωνικό" βήμα που πρέπει να κάνετε κάθε φόρα όταν έρχεστε σε επαφή με μεγάλα γκρουπ ανθρώπων. Το facebook είναι ένα διαδικτυακό κοινωνικό δίκτυο και αυτό σημαίνει οτι πρέπει να είστε κοινωνικά ενεργοί.


-Το συγκεκριμένο άρθρο είναι αποτέλεσμα πολλών βδομάδων ψαξίματος στο internet, σε ιστοσελίδες σχετικά με διαδικτυακό και κοινωνικό marketing καθώς και συνεχή πειραματισμό με εφαρμογές και τρόπους διαφήμισης στην πλατφόρμα του facebook. Εαν κάποιος γνωρίζει περισσότερους τρόπους η θεωρεί πως οι παραπάνω συμβουλές δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα παρακαλώ να αφήσει ένα ανάλογο σχόλιο.

-Πηγές: blog.hubspot.com , internetmarketingdaily.com , www.crossrider.com , www.socialsearching.info , www.facebook.com/insights , www.msranalytics.bz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου