Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Η απόλυτη συνταγή για Online Marketing (μέρος 2ο)

Η απόλυτη συνταγή για διαδικτυακό Marketing (μέρος 2ο)

Βήμα δεύτερο: Αρχικός σχεδιασμός


 Σε αυτό το σημείο έχετε μαζέψει όλα τα βασικά συστατικά  που χρειάζεστε. Έχετε δημιουργήσει τους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα, έχετε το blog σας και αρχίζετε να εντοπίζετε τις προσπάθειες σας. Ήρθε η ώρα να χτίσετε κι'άλλο περιεχόμενο και να ενισχύσετε τις αρχικές σας προσπάθειες. 

 Καθημερινά πρέπει να επισκέπτεστε τα προφίλ σας ώστε να ενημερώνεται συνεχώς το κοινό και να εμπλακείτε ενεργά σε συζητήσεις και θέματα κοινωνικού περιεχομένου. Υπάρχουν άπειροι τρόποι για να κάνετε κάτι τέτοιο. 

Συνεχίστε να παρακολουθείτε πως λειτουργεί η υπηρεσία SEO για εσας, εντοπίζονται όχι μόνο τις βασικές λέξεις-κλειδιά αλλά και δευτερεύουσες. Ο στόχος είναι να μεγιστοποιήσετε τη θέση σας όχι μονο για μία η δύο λέξεις-κλειδιά αλλά και για γενικό περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε εργαλεία αναλυτικών στοιχείων και πληροφοριών που αφορούν τον ιστότοπο σας και τις λειτουργίες του. 

Ανάλυση βήμα-βήμα: 

      1. Χτίσε τον λογαριασμό σου στο Twitter
  • Ξεκίνα να ασχολείσαι με τα tweets σου. Αρχικά προσπάθησε να μοιράζεσαι με το κοινό σου περιεχόμενο μερικές φορές την ημέρα. Ακολούθησε ανθρώπους που ξέρεις απο κοντά ή ασχολούνται με κάτι παραπλήσιο στον δικό σου εργασιακό τομέα.
  • Να είσαι προσωπικός. Μην μοιράζεσαι περιεχόμενο που αφορά μόνο τη δουλειά σου και το blog σου αγνοώντας τι λέει το κοινό. Πάρε μέρος σε συζητήσεις και απευθύνσου προσωπικά σε άλλους χρήστες εάν έχεις να προτείνεις ή να σχολιάσεις κάτι.

    2. SEO
  • Κάνε μια έρευνα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείς. Χρησιμοποίησε εργαλεία που να εντοπίζουν τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν το περιεχόμενο του site σου και φέρνουν την περισσότερη κίνηση. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσεις πως η χρήση της γλώσσας προσελκύει τους χρήστες.
  • Μην αγνοείτε το οπτικοακουστικό περιεχόμενο. Οι εικόνες είναι πολύ σημαντικές για την βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Σιγουρευτείτε οτι κάθε σελίδα έχεις συγκεκριμένες εικόνες με την κατάλληλη ονομασία και περιγραφή. Αν έχετε βίντεο σηκώστε το περιεχόμενο σε κάποιο κανάλι του youtube και ονομάστε το ανάλογα. Είναι εξίσου σημαντικές λέξεις-κλειδιά στην αναζήτηση.
    3. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο σύνταξης.
  • Ετοιμάστε μια λίστα με θέματα που επιθυμείτε να μοιραστείτε. Είναι μια δυνατή τεχνική για να σιγουρέψετε οτι υπάρχει περιεχόμενο προς δημοσίευση σε βάθος χρόνου. Είναι επίσης και μια πολύ καλή στιγμή να σκεφτείτε τι περιεχόμενο τραβάει τους επισκέπτες στην σελίδα σας. 
  • Προγραμματίστε τις δημοσιεύσεις σας. Αφού έχετε αποφασίσει τι περιεχόμενο θέλετε να δημιουργήσετε, είναι πολύ σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο που να αφορά το πως θα γνωστοποιείται στους ενδιαφερόμενους και στους επισκέπτες σας σχετικά με την διάθεση των συγκεκριμένων πληροφοριών. Αποφασίστε ποιος θα γράψει τι, ποια είναι η κατάλληλη ημερομηνία για κάθε δημοσίευση και δώστε χρόνο στους επισκέπτες να διαβάσουν και να σχολιάσουν τις αναρτήσεις σας. 


Βήμα τρίτο: Ανακατέψτε τα συστατικά σας




 Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σπρώχνεται την διαδικτυακής σας εκστρατεία προώθησης. Έχετε όλα τα βασικά, έχετε βρει τη ρουτίνα της διαχείρισης των λογαριασμών σας στα κοινωνικά δίκτυα, του blog σας, έχετε καταλήξει στο βασικό περιεχόμενο οπότε το μόνο που απομένει είναι να δείτε τα αποτελέσματα. Είναι πολύ σημαντικό να εντείνετε τις προσπάθειες σας ώστε να έρθουν τα πρώτα αποτελέσματα και να καταλάβετε πως δουλεύουν τα πράγματα σε αυτό το κομμάτι.

 Μέχρι στιγμής έχετε πάρει μια πρώτη γεύση απο την περίφημη "κοινωνική δικτύωση". Το επόμενο βήμα είναι να μεγαλώσετε τον κύκλο των χρηστών στους οποίους απευθύνεστε και να αρχίσετε να προσελκύετε κοινό και χρήστες στην ιστοσελίδα σας με τη χρήση του Twitter και της σελίδας σας στο Facebook.

Επιπλέον, τα e-mail newsletter σας είναι μια δυνατή τεχνική για να πληροφορήσετε τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδα σας σχετικά με καινούργιο περιεχόμενο, αλλαγές, προσφορές και πολλά άλλα. Συγκεντρώστε σε μια λίστα τους λογαριασμούς e-mail που έχετε και "στοχοποιήστε" τους ώστε να δείτε πως δουλεύει καλύτερα για εσάς το σύστημα με τα e-mail newsletters.

Μια καλή ευκαιρία για επιπλέον διαφήμιση είναι να χρησιμοποιήσετε τα διαδικτυακά προγράμματα διαφήμισης που προσφέρει η Google. Υπάρχουν αμέτρητα κουπόνια που σας προσφέρουν διαφημίσεις μέχρι και 80 euro. Το AdWords και το AdSense μπορούν να αποτελέσουν μια καταπληκτική πλατφόρμα έρευνας σχετικά με τις διαφημίσεις και τις σελίδες προσγείωσης που φέρνουν τα περισσότερα κλικ στην σελίδα σας.

Χρησιμοποιήστε συχνά προγράμματα και εργαλεία που παρέχουν στους χρήστες websites αναλυτικές πληροφορίες (web analytics) σχετικά με την κίνηση και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ανάλυση βήμα-βήμα: 


      1. Προγραμματίστε τα tweets σας.
  • Διαλέξτε ένα εργαλείο προγραμματισμού των tweets σας. Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία όπως το Bufferrap για να προγραμματίσετε πότε θα αναρτηθούν στα tweets σας στην διάρκεια της ημέρας. 
  • Μην παραμελείτε τον λογαριασμό σας στο Twitter. Επειδή έχετε βρει προγράμματα και εργαλεία που κάνουν την δουλειά για εσάς, μην παραμελείτε να μπαίνετε στον λογαριασμό σας και να συμμετέχετε προσωπικά σε συζητήσεις και σχόλια των άλλων χρηστών. Κανείς δεν εκτιμά έναν λογαριασμό-ρομπότ. 
     2. Διαχειριστείτε το προφίλ σας στο Facebook.
  • Συμπληρώστε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζει το κοινό. Προσωπικές πληροφορίες, πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας, ποιοι είστε, τι κάνετε, πως μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας.
  • Σηκώστε εικόνες. Ανεβάστε εικόνες που να διαφημίζουν αυτό που κάνετε, φωτογραφίες απο την επιχείρηση σας, απο το αντικείμενο της εργασίας σας ακόμα και απο εταιρικά events, όπως πάρτυ και σεμινάρια.
  • Συνδέστε το blog σας με το εταιρικό σας προφίλ. Χρησιμοποιείστε ένα εργαλείο όπως το Hootsuite για να εισάγετε το RSS feed του blog σας αυτόματα στο προφίλ σας. 
   3. Τμηματοποιήστε την λίστα σας με τους λογαριασμούς e-mail.
  • Σχεδιάστε τα τμήματα της λίστα σας. Απο την στιγμή που κάθε άνθρωπος που έχετε στην λίστα σας είναι διαφορετικός και δεν τον ενδιαφέρουν όλα τα e-mail που στέλνετε δημιουργήστε κομμάτια που να απευθύνονται σε συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανάλογα με τις ανάγκες τους (πχ προϊόντα, υπηρεσίες, blog, διαφημίσεις).
  • Δώστε την δυνατότητα να επιλέξουν οι πελάτες σας για τι επιθυμούν να ενημερώνονται. Εαν σκοπεύετε να παρέχετε μια φόρμα εγγραφής στους χρήστες σας, σιγουρευτείτε να δημιουργήσετε καρτέλες σχετικά με το περιεχόμενο που επιθυμεί ο χρήστης να λαμβάνει newsletters. 
    4. Ξεκινήστε την online διαφήμιση σας.
  • Google Adwords. Εαν θέλετε άμεση κίνηση και δουλειά τότε σίγουρα η συγκεκριμένη υπηρεσία της Google είναι αναγκαία. Αλλά προσοχή, μπορεί να αποδειχθεί αρκετά ακριβή και ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.
  • Yahoo/Bing. H Google μπορεί να είναι το μεγαλύτερο pay per click δίκτυο, αλλά το Yahoo και το Bing αποδεδειγμένα έχουν μεγαλύτερο κέρδος.
  • Facebook. Η διαφήμιση στο facebook σας επιτρέπει να στοχεύετε σε συγκεκριμένο αριθμό ατόμων που είναι πολύ κοντά σε ενδιαφέρονται και συνήθειες με αυτό που προσφέρετε. 
  • Σκεφτείτε να προσλάβετε  κάποιον επαγγελματία. Η διαδικτυακή διαφήμιση γενικά, κοστίζει, απαιτεί χρόνο και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Εαν δεν είστε σίγουροι οτι μπορείτε να αντεπεξέλθετε στον συγκεκριμένο τομέα, το να προσλάβετε κάποιον επαγγελματία μπορεί να αποδειχθεί κίνηση ματ, διότι το internet makerting της επιχείρησης σας μπορεί να αποδειχθεί πολύ κερδοφόρα εαν λειτουργήσει σωστά.



=========================================================================
Το τρίτος μέρος περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας και τις τεχνικές του online marketing μέσα στην επιχείρηση δεδομένου ότι η επιχείρηση λειτουργεί κανονικά. Σύντομα online. Μείνετε συντονισμένοι!
=========================================================================

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου