ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ UP TO DATE!

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Τι απωθεί τους επισκέπτες απο τα websites ;

 Το να προσελκύεις πιθανούς πελάτες είναι κάτ πολύ δύσκολο. Να εντοπίζεις τα ενδιαφέροντα τους και να τους παρακινείς να μείνουν στην ιστοσελίδα είναι ακόμα πιο δύσκολο. Είναι πολύ σημαντικό οι ιστοσελίδες να σχεδιάζονται έτσι ώστε να είναι εύχρηστες, απλές στο μάτι και να μην εκνευρίζουν τον επισκέπτη. Παρακάτω ακολουθούν μερικά παραδείγματα του τι να μην κάνεις στο website σου.

-Κακή πλοήγηση στους χώρους της ιστοσελίδας
 Τίποτα δεν εκνευρίζει έναν επισκέπτει περισσότερο απο μια ιστοσελίδα που είναι δύσκολη στην πλοήγηση. Συνεχή links και πολλά menus και παραθυράκια κάνουν τους επισκέπτες να νιώθουν μπερδεμένοι και απογοητευμένοι που δεν μπορούν να εντοπίσουν αυτό που ψάχνουν.
  1. Μην εισάγετε στοιχεία τα οποία δεν είναι ξεκάθαρα στο τι περιέχουν.
  2. Μην διασκορπίζεται παντού μέσα στην σελίδα links.
  3. Μην γεμίζετε τον χώρο με μικρά pop-ups και συνδέσεις που οδηγούν σε άλλες σελίδες.





 Πώς να το διορθώσετε: Η πλοήγηση μέσα στον ιστότοπο σας πρέπει να είναι απλή, να υπάρχει αίσθηση του χώρου και εύκολη στην κατανόηση. Προσπαθήστε να ομαδοποιήσετε τα όμοια στοιχεία στην πλοήγηση. Για μεγαλες ιστοσελίδες προσθέστε ένα sitemap.

2. Πολλές διαφημίσεις
 Βομβαρδίζοντας τον επισκέπτη με αμέτρητες διαφημίσεις με links, εικόνες, pop-ups που γεμίζουν όλο τον browser του το μόνο που καταφέρνετε είναι να τον εκνευρίσετε  και να σας ρίξει ένα μεγάλο Χ.

  1. Σαν γενικός κανόνας, οι διαφημίσεις δεν πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένας επισκέπτης όταν εισέρχετε στον χώρο σας. 
  2. Αν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις pop-up προσπαθείστε να μην πετάγονται παντού και να καλύπτουν το περιεχόμενο που εξαρχής έφερε τον επισκπέπτη στο site. 
  3. Αποφύγετε τις διαφημίσεις που καταλαμβάνουν πολύ χώρο στην ιστοσελίδα σας. 

  
Πώς να το διορθώσετε: Το να έχεις διαφημίσεις στο website σου είναι ενας καλός νόμιμος τρόπος για να αυξήσεις τα κέρδη σου. Παρ'ολα αυτά, για να αυξήσεις το ποσοστό παρακράτησης κέρδους(retention rate) και να μειώσεις το ποσοστό αναπήδησης κέρδους(bounce rate) πρέπει να πειραματίζεσαι με διαφημιστικές τεχνικές και  να είσαι διακριτικός στον τρόπο που προσεγγίζεις το διαφημιστικό περιεχόμενο του website σου.

-Κακή δομή περιεχομένου
 Η κακή δομή και διάταξη του περιεχομένου μέσα στην ιστοσελίδα είναι ένα απο τα μεγαλύτερα σφάλματα. Κάντε το περιεχόμενο έυκολο στην αναζήτηση και εύρεση. Εκτιμάται οτι γύρω στο 50% των πωλήσεων χάνεται γιατί οι πιθανοί πελάτες δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν μέσα σε μια ιστοσελίδα.
  1. Μην κάνετε τα πράγματα πολύπλοκα και προσθέτετε περιεχόμενο σε πολλές διαφορετικές σελίδες που θα μπορούσε εύκολα να προστεθεί μόνο σε μια σελίδα η έναν σύνδεσμο.
  2. Μην παραμελείτε το εισαγωγικό περιεχόμενο. Η εισαγωγή σε ένα θέμα είναι μεγάλης σημασίας. 
  3. Μην φοβάστε να καλωσορίζετε τον επισκέπτη με προσωπικά μυνήματα και κείμενα.


 Πώς να το διορθώσετε: Μην αφήνετε τους επισκέπτες αβοήθητους να ψάχνουν για αυτό που θέλουν. Περιεχόμενο ίδιας η παραπλήσιας σημασίας ομαδοποιήστε το απλά και με συνοπτικό τρόπο. Χρησιμοοποιείστε τρόπους να τονίζεται το περιεχόμενο που πιστεύετε οτι συνήθως αφορά τον επισκέπτη, με έντονη γραφή, με highlights ή με μικρές επικεφαλίδες.

-Ενοχλητικά videos, εικόνες και ήχος
 Οι περισσότεροι επισκέπτες εκτιμούν την επιλογή του τι θέλουν να δουν η πιθανώς να ακούσουν σε ένα website. Video και ήχος που φορτώνει αυτόματα με την είσοδο του επισκέπτη στην ιστοσελίδα μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικό. 
  1. Αποφύγετε την χρήση videos που πετάγονται αυτόματα κάθε φορά που ένας νέος επισκέπτης μπαίνει στο site. Μην χαλάτε την πρώτη εντύπωση.
  2. Αποφύγετε ενοχλητικό και εκνευριστικό ήχο που παίζει στο background της ιστοσελίδας και φτάνει στα αυτιά του χρήστη.





Πώς να το διορθώσετε: Δώστε επιλογή στο χρήστη εαν επιθυμεί η όχι οπτικοακουστικό υλικό απο την σελίδα. Αν επιλέξετε να παίζει ενα video αυτόματα τότε σιγουρευτείτε οτι υπάρχει ξεκάθαρη έξοδος. Τις περισσότερες φορές μια καλογραμμένη παράγραφος μπορεί να μεταφέρει περισσότερες εικόνες και συναισθήματα στον χρήστη απ'οτι κάποιο video. Δοκιμάστε το και δείτε τι δουλέυει καλύτερα για εσάς. 

-Φόρμα εγγραφής για την είσοδο στο site
 Αποφύγετε πολύπλοκα και εκνευριστικά pop-ups που ζητάνε απο τον χρήστη να εγγραφεί πριν μπορεί να κάνει χρήση του περιεχομένου του website. Αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το κερδίσετε και οχι να το απαιτείτε. 

  1. Η υποχρεωτική εγγραφή για χρήση του περιεχομένου και των λειτουργιών του site είναι μια ηλίθια τεχνική. 
  2. Το πελατολόγιο ή η λίστα με χρήστες που δημιουργείτε με αυτό τον τρόπο δεν είναι αντιπροσωπευτική. Το 70% των επισκεπτών δεν θα κάνουν ποτέ δεύτερο log-in. 





-Βαρετό περιεχόμενο, μονότονο desing
 Ένα ηλίθιο site που δεν έχει σκοπό και διαδραστικότητα δεν είναι ικανό να δημιουργήσει ποτέ μια δυνατή εμπειρία στον επισκέπτη. Το 60% των επισκεπτών δεν έρχονται ποτέ δεύτερη φορά σε ένα site με άχρηστο περιεχόμενο και κακό σχεδιασμό.    

  1. Μην κάνετε σκόπιμα το website σας όσο πιο ήπιο και άχρηστο γίνετε.
  2. Το σπίτι σας θέλετε να είναι άνετο, μοντέρνο, ευρύχωρο και να αρέσει. Το website σας γιατί οχι;



Πώς να το διορθώσετε: Τα website με μίνιμαλ σκεπτικό μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικά και όμορφα στο μάτι εάν γίνει σωστά η δουλειά. Πάντα να σιγουρεύεστε οτι ο ιστότοπος σας έχει χρησιμότητα και οι επισκέπτες μπορούν να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα αυτό που χρειάζονται. Επινοήστε τρόπους για να ενισχυθεί η διαδραστικότητα μεταξύ του website σας και των επισκετπών. Παραδείγματα που θα ενεργοποιήσουν τους χρήστες σας και θα τους κάνουν να εμπλακούν περισσότερο είναι κάποιο blog, τα forums η special features που τα ανανεώνετε σε καθημερινή βάση.  


Πηγή: Kissmetrics 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου