Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Πως να δημιουργήσετε το δικό σας εταιρικό blog στο Tumblr!

 Καθώς μεγαλώνει η επιχείρηση/εταιρία σας κατανοείτε πόσο σημαντική είναι στις μέρες μας η δυνατή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα του internet. Ακόμα και έαν ήδη έχετε ένα εταιρικό blog το Tumblr είναι μια πλατφόρμα που αξίζει να την χρησιμοποιήσετε. Έαν απο τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου δικτύου είναι η δυνατή επαγγελματική κοινότητα που έχει δημιουργηθεί και συμμετέχει ενεργά με νέα, ειδήσεις, σχολιασμούς και οπτικοακουστικό υλικό !
 Από την στιγμή που θα ασχοληθείτε και θα αρχίζετε να μοιράζεστε περιεχόμενο μέσα στο Tumblr θα διαπιστώσετε οτι είναι τελείως διαφορετικό απο τις άλλες πλατφόρμες για blogging. Οι περισσότεροι χρήστες, επαγγελματίες ή μη, δημοσιεύουν πολύ σύντομο περιεχόμενο, με απλές περιγραφές, links, εικόνες, πράγμα που σημαίνει οτι η δημιουργία μια στρατηγικής για την πληροφόρηση των χρηστών μέσω του Tumblr είναι γρήγορη και άμεση.

Ξεκινώντας:




Επισκεφθείτε τη σελίδα του Tumblr για να δημιουργήσετε το blog σας. Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε!
Όταν δείτε για πρώτη φορά το "ταμπλό" του Tumblr ή dashboard θα παρατηρήσετε δύο επιλογές: Κάντε την πρώτη σας δημοσίευση ή επιλέξτε το "θέμα" για το background σας.

Προσαρμόστε την εμφάνιση του blog σας.




Όταν κάνετε click στην επιλογή "Customize appearence" θα δείτε το προεπιλεγμένο θέμα απο το Tumblr, μερικές αναρτήσεις για παραδείγματα και ένα menu στο κέντρο της σελίδας σας. Αναλυτικότερα:
  • Ονομάστε το blog σας. Δώστε ένα τίτλο που θα εμφανίζεται και στην οθόνη των άλλων χρηστών και συμπληρώστε μερικές λεπτομέρειες για το ιστολόγιο σας στην επιλογή "info".
  • Μπορείτε να επιλέξετε ένα διαφορετικό "θέμα" απο το "Theme menu". Υπάρχουν πολλά δωρεάν αλλά και θέματα που μπορείτε να αγοράσετε.
  • Τα περισσότερα themes μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες σας. Στο μενού υπάρχουν επιλογές για αλλαγή χρωμάτων στο background, τρόπο γραφής κ.α .
  • Το μενού "Pages" σας παρέχει τη δυνατότητα να προσθέσετε και άλλες σελίδες στο blog σας όπως π.χ το website σας ή κάποιο προφίλ σας στα άλλα κοινωνικά δίκτυα, ακόμα και το άλλο εταιρικό σας blog.
  • Απο το μενού "Advanced" μπορείτε να προβείτε σε CSS ρυθμίσεις και να ενεργοποιήσετε επιλογές για προχωρημένους, όπως ένα συγκεκριμένο lay-out για να βλέπετε την σελίδα σας και απο το κινητό σας.


Κάντε την πρώτη σας ανάρτηση.


Ένα απο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Tumblr είναι οτι προσαρμόζει την όψη και την "αίσθηση" του interface σας βασιζόμενο στο είδος και στον τρόπο που θέλετε να μοιραστείτε το περιεχόμενο σας. Υπάρχουν επτά τρόποι για να δημοσιεύσετε κάτι που θέλετε να μοιραστείτε με τους άλλους.
  1. Κείμενο. Η συγκεκριμένη επιλογή σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο όπως και στις άλλες πλατφόρμες για blogs και να το εμπλουτίσετε με links και εικόνες.
  2. Φωτογραφία. Σε σύγκριση με τα άλλα δίκτυα δεν χρειάζεται να γράψετε κάτι η να δώσετε ένα τίτλο στην φωτογραφία σας. Οι εικόνες που δημοσιεύετε εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας σας και μπορείτε να προσθέσετε ένα μικρό σχόλιο ή κάποιο link.
  3. Quote (μότο). Πολλοί χρήστες λατρεύουν να μοιράζονται με άλλους μικρά γνωμικά, παροιμίες, ρητά και σχόλια. Υπάρχει επίσης και επιλογή για να δώσετε credit στο quote σας.
  4. Link. Απλά προσθέστε ένα link-σύνδεσμο και μια απλή περιγραφή για τους άλλους χρήστες.
  5. Συζήτηση (chat). Δεν υπάρχει επιλογή για chat στα "θέματα" του Tumblr αλλά υπάρχει τρόπος το περιεχόμενο που θα δημοσιεύσετε να φιλοξενήσει μια συζήτηση σε ζωντανό χρόνο η κάποιον διάλογο.
  6. Ήχος. Μπορείτε να "ανεβάσετε" η να μοιραστείτε κάποιο αρχείο mp3 το οποίο θα εμφανίζετε και στο blog σας.  Επίσης υπάρχει η δυνατότητα, να "γράψετε" κάτι μέσω του κινητού σας και έπειτα να το ανεβάσετε απευθείας στο blog σας στο Tumblr με τις εφαρμογές που σας παρέχει το ίδιο το δίκτυο.
  7. Video. Χρησιμοποιείστε αυτή την δυνατότητα συχνά για να μοιραστείτε οπτικοακουστικό περιεχόμενο με τους άλλους χρήστες, κάτι δικό σας που έχετε φτιάξει εσείς ή κάτι ενδιαφέρον που συναντήσατε στο διαδίκτυο. Και εδώ υπάρχει δυνατότητα upload απευθείας μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ετοιμάστε την στρατηγική του περιεχομένου σας.


Όταν ξεκινάτε να χρησιμοποιείτε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, πρέπει να σκεφθείτε τι μπορεί να προσφέρει η επιχείρηση ή η εταιρία σας στο συγκεκριμένο δίκτυο και πως. Ρίξτε μια ματιά στο είδος του περιεχομένου που δημιουργείτε και τι δημοσιεύετε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα - και σκεφθείτε απο όλα αυτά τι θα ήταν ποιο αποδοτικό να μοιραστείτε με την κοινότητα του Tumblr. 

Μην ξεχνάτε, οι δημοσιεύσεις σας στο Tumblr πρέπει να είναι μικρές και περιεκτικές για να μπορούν να γίνουν εύκολα αντιληπτές και να μοιραστούν και απο άλλους χρήστες του δικτύου. Επιπλέον, και το φωτογραφικό υλικό είναι κάτι που χρησιμοποιούν πολύ οι χρήστες του Tumblr. Αυτά αποτελούν ένα καλό πρώτο δείγμα για να μάθετε πως δουλεύει το δίκτυο, τι περιεχόμενο παρακινεί τους χρήστες πως μπορεί να ωφεληθεί η επιχείρηση σας απο κάτι τέτοιο.


Το άρθρο δημοσιέυτηκε στο SproutSocial.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου