Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

13 Τρόποι για να boostαρετε τους Blog subscribers σας

Subscribe now i said!
Ένα συνήθης φαινόμενο σε όσους ασχολούνται με το blogging και το microblogging, είναι αυτή η έξαψη της συνεχής αναζήτησης για ποιοτικό περιεχόμενο, δημοσιεύσεις και άρθρα που θα ενισχύσουν την κίνηση(traffic) του blog μας και θα αυξάνουν τους subscribers και τα shares με γεωμετρικό ρυθμό. Η παρενέργεια αυτού του φαινομένου, είναι ότι συνήθως αγνοούμε ή ξεχνάμε άλλους εξίσου σημαντικούς και αποτελεσματικούς παράγοντες που κάνουν το Blog μας να είναι επιτυχημένο. Ενισχύοντας και τους άλλους τρόπους και τακτικές που μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε τους subscribers μας αλλά και να κρατάμε τους ήδη αναγνώστες μας "ζεστούς", πετυχαίνουμε τον σκοπό μας, που δεν είναι άλλος απο το να μεγαλώσει η μικρή κοινότητα που έχουμε χτίσει γύρω απο το Blog, να υπάρχουν ενεργοί χρήστες που θα σχολιάζουν και θα μοιράζονται το περιεχόμενο μας με διαφορετικούς και μεγαλύτερους κύκλους. Παρακάτω εντοπίζουμε και σημειώνουμε τις καλύτερες off-blog τεχνικές για να φέρουμε κι'άλλους, περισσότερους επισκέπτες στο χώρο μας:

1) Το Subscribe πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση

Subscribe on intandsocmark!
Αρχικά, μην το κάνετε δύσκολο για τους επισκέπτες σας να βρουν το κουμπί subscribe. Τοποθετήστε το συγκεκριμένο button σε περίοπτη θέση ώστε το μάτι του χρήστη να πέσει εύκολα πάνω του, χωρίς να χρειαστεί να ψάξει όλο το Blog ή να μαντέψει που υπάρχει η συγκεκριμένη ενέργεια.








2) Εξηγήστε την αξία του Subscribe

Αν κάποιος χρήστης επισκέπτεται πρώτη φορά το Blog σας, τότε σίγουρα θα χρειαστεί κάποιους λόγους για να έρθει και αύριο και μεθαύριο. Αφιερώστε ένα μικρό χώρο σε κάθε δημοσίευση σας να εξηγήσετε πόσο σημαντικό είναι να κάνει Subscribe ο επισκέπτης στο Blog , τι θα κερδίσει απο αυτό και πως θα γίνουν τα πράγματα πιο απλά και εύκολα.  


3) Προωθήστε το Subscribe σωστά και έξυπνα

Πέρα από τη θέση του κουμπιού Subscribe στο Blog σας, δημιουργήστε μια σελίδα στο Blog σας που οδηγεί τους επισκέπτες σε ένα Subscribe button. Με αυτό τον τρόπο όταν μοιράζεστε το Blog σας σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, όταν συζητάτε με κάποιον άλλο η αλληλογραφείτε μέσω e-mails μπορείτε αντί για "μπες στο myblog.blogspot.com και πάτα το κουμπί Subscribe εκεί πάνω δεξιά, ακριβώς κάτω απο την μπάρα" , να πείτε κάτι παρόμοιο με, "μπες στο myblog.blogspot.com/subscribe και μείνε up to date με ποιοτικό περιεχόμενο που δημοσιεύουμε στο blog!" . Αυτός ο τρόπος είναι πιο αποτελεσματικός καθώς φέρνει σε άμεση επαφή τον χρήστη με το αντικείμενο-στόχο που είναι η συνεχής ανάπτυξη της μικρής μας κοινότητας γύρω απο το blog και επιπλέον τον παρακινεί να κάνει Subscribe ώστε να μένει ενημερωμένος για το τι και πότε παίζει στο blog μας.


4) Δώστε κίνητρα για τις εγγραφές

Σκεφτείτε κάποια κίνητρα για εγγραφές και φροντίστε να φθάσουν παντού! Για παράδειγμα, σκεφτείτε την πιθανότητα για κάποια μικρή καμπάνια e-mail marketing ή μια τακτική προώθησης στα κοινωνικά δίκτυα (μέσω Facebook, twitter, g+ κλπ) όπου θα αναφέρεται πως όσοι επισκέπτες γίνουν subscribers θα κερδίσουν αποκλειστικά ένα e-book, μια έρευνα, ένα κουπόνι κ.α . Στήστε μια σελίδα προσγείωσης-landing page στο χώρο του Blog σας και επιβραβεύστε με δώρα αυτούς που θα κάνουν subscribe εκεί. Δώστε στους χρήστες κάτι ως αντάλλαγμα για το subscribe τους και αυτοί θα σας επιστρέψουν τη χάρη πολλαπλάσια(social sharing).


5) SEO για το περιεχόμενο

Ένας έμμεσος αλλά εξίσου αποτελεσματικός τρόπος για να υπάρξει αύξηση στο traffic του blog μας, είναι να χρησιμοποιούμε τεχνικές SEO και να ψάχνουμε καλά τα keywords που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε για ένα συγκεκριμένο άρθρο. Με αυτό τον τρόπο, το περιεχόμενο, είτε είναι κείμενο, εικόνα, βίντεο, ήχος, αναρριχάται σταθερά όλο και ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και είναι μεγάλη η πιθανότητα κάποιος χρήστης να εντοπίσει υλικό μας σε μια απο τις αναζητήσεις του.


6) Social Proof

Thank you, Hubspot.
Κοινωνική απόδειξη. Είναι η έννοια της κοινωνικής μίμησης και αλληλεπίδρασης, στην περίπτωση μας ο χρήστης βλέπει τις ενέργειες άλλων και συνδυασμένες με τους κατάλληλους αριθμούς τον παρακινούν να κάνει και αυτός το ίδιο. Ρίξτε μια ματιά πως το Hubspot, χρησιμοποιεί τακτική Social Proof για να αυξάνει συνεχώς τους subscribers του. 











7) Χρησιμοποιείστε σωστά την υπηρεσία e-mail

Τα e-mails μπορούν να περιλαμβάνουν περιεχόμενο γραμμένο σε HTML μορφή. Ενσωματώστε στα e-mail σας τον κώδικα HTML του Subscription button κάτω απο το βασικό κομμάτι του κειμένου και παρακινείστε τον αναγνώστη να παρακολουθήσει το ιστολόγιο σας, εύκολα και γρήγορα.


8) Δώστε τη δυνατότητα στον επισκέπτη να μοιράζεται το περιεχόμενο σας εύκολα και γρήγορα

Ενσωματώστε social plugins στις δημοσιεύσεις σας και παρακινείστε τον αναγνώστη να μοιραστεί το περιεχόμενο σας και με άλλους χρήστες! Άλλη μια έμμεση τακτική για να αυξηθεί η κίνηση αλλά και ο αριθμός των subscribers του blog μας καθώς αυξάνεται η απήχηση μας όταν κάποιος τρίτος μοιράζεται στο δίκτυο του το περιεχόμενο μας, γίνεται ορατό σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν για εμάς.

Social sharing 



9) Guest blog και συμπεριλάβετε πληροφορίες για τον συγγραφέα

Guest??? Blog for me!
Το guest blogging είναι ένα απαραίτητο και δυνατό εργαλείο στη μάχη για απόκτηση όλο και περισσότερων αναγνωστών και επισκεπτών. Ψάξτε και εντοπίστε ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς και προτείνετε τους να συμμετέχουν ενεργά στο blog σας και να γράψουν για οποιοδήποτε θέμα θεωρούν οι ίδιοι ποιοτικό και ενδιαφέρον. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ακόμα περισσότερη προβολή, καθώς δίνεται μέσο στον χρήστη να γράψει σχετικά με ένα θέμα που τον απασχολεί, να το μοιραστεί με τον κύκλο του και να κάνει από μόνος του το κομμάτι της προώθησης και του social sharing. Και όλα αυτά, κάτω απο το δικό σας domain name! Δώστε ένα επιπλέον κίνητρο στον guest blogger σας, προτείνοντας του να γράψει το όνομα του στο άρθρο και να το αναρτήσει και στο δικό του blog ή να παρέχει στο blog του ένα link που να οδηγεί στη δημοσίευση του! Gimme traffic! 


10) Δημοσιεύεστε μόνο ποιοτικό περιεχόμενο

Είναι απλό. Ποτέ δεν πρόκειται να καταφέρετε να πείσετε τον αναγνώστη να γίνει "τακτικός πελάτης" εάν το περιεχόμενο σας δεν είναι ποιοτικό, ενδιαφέρον και χρήσιμο για αυτόν. Δεσμευτείτε προς τους αναγνώστες σας, να δημοσιεύεται μόνο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Με αυτό τον τρόπο προσφέρετε κάτι διαφορετικό από τα άλλα χιλιάδες blog παρόμοιου ύφους που βρίσκονται στο διαδίκτυο και μεταφέρεται στον χρήστη την εντύπωση ότι ασχολείστε σοβαρά με το αντικείμενο και ότι δεν το έχετε μόνο για να κάνετε πλακίτσα στον ελεύθερο σας χρόνο. 


11) Να είστε συνεπής 

Consistent
Ο κύριος λόγος που ένα blog χάνει τους αναγνώστες του, είναι επειδή δεν είναι συνεπή απέναντι σε αυτούς σε θέματα δημοσιεύσεων και επικαιρότητας. Οι subscribers περιμένουν σταθερότητα και συνέπεια, οπότε αν διαπιστώσουν ότι δεν δημοσιεύεται περιεχόμενο συχνά τότε θα στραφούν σε άλλες, πιο έγκυρες και ενημερωμένες πηγές. 





12) Πληρώστε για ενίσχυση του traffic

Προβείτε σε κάποιες τακτικές Marketing επί πληρωμή ώστε να οδηγήσετε traffic στο blog σας και απο εναλλακτικές πηγές. Χρησιμοποιείστε τακτικές PPC για να φέρεται επισκέπτες στο χώρο σας ή δημιουργείστε μια διαφήμιση στο Facebook ή ένα sponsored tweet στο Twitter. 

PPC, Google Adwors


13) Call-to-Action

Τελευταίος αλλά μεγάλης σημασίας παράγοντας, τα δημιουργικά call-to-action. Το CTA είναι στην ουσία ένα banner, μια εικόνα, ένα βίντεο, μια πρόταση που παρακινεί τον χρήστη να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Δημιουργείστε απλά και περιεκτικά call-to-action που να σπρώχνουν τον αναγνώστη σας να μοιραστεί το περιεχόμενο ή να αφήσει κάποιο σχόλιο ή να κάνει subscribe. 
Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω εικόνες για να πάρετε μια ιδέα:

Call-to-action





Call-to-Action




















Call-to-Action
























Εσείς χρησιμοποιείτε call-to-action τεχνικές για να αυξήσετε τους subscribers σας; Φέρνουν αποτελέσματα; Μην διστάζετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο ή κάποια ερώτηση και εμείς θα σας απαντήσουμε μέσα σε ελάχιστο χρόνο. 
Αν βρήκατε το άρθρο χρήσιμο και ενδιαφέρον, μοιραστείτε το με τους φίλους σας και κάνετε subscribe    για να ξέρετε τι παίζει στο blog και πότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου